HELP DESK 24/7
Tarjoamme yrityksille HELP DESK 24/7-palvelua, jolloin yrityksen ydinliiketoiminta pysyy turvattuna jatkuvasti ongelmien varalta.
Palvelu voidaan räätälöidä, joka asiakkaalle hänen tarvitsemiensä komponenttien perusteella.
Palvelu komponentteina ovat mm:
- Tukipyyntöjen vastaanotto (puhelimitse, sähköpostilla, web-lomakkeella, yms)
- Tuettuja järjestelmiämme ovat mm: (Windows, Linux, MacOS, Android, iOS)
- Palvelinpuolentuki: (Active Directory hallinta, käyttäjätilien luonti/poisto, yms.)
- Lisäksi voimme kouluttautua antamaan tukea yrityksellenne räätälöidylle ohjelmistolle/palveluille.
Palvelut toteutetaan sovittujen SLA-aikojen puitteissa, tarvittaessa voimme käyttää asiakkaan omaa tiketointijärjestelmää.
Kysy kiinteähintaisia kuukausiratkaisujamme.