HELP DESK 24/7

Tarjoamme yrityksille HELP DESK 24/7-palvelua, jolloin yrityksen ydinliiketoiminta pysyy turvattuna jatkuvasti ongelmien varalta.

Palvelu voidaan räätälöidä, joka asiakkaalle hänen tarvitsemiensä komponenttien perusteella.


Palvelu komponentteina ovat mm:

- Tukipyyntöjen vastaanotto (puhelimitse, sähköpostilla, web-lomakkeella, yms)

- Tuettuja järjestelmiämme ovat mm: (Windows, Linux, MacOS, Android, iOS)

- Palvelinpuolentuki: (Active Directory hallinta, käyttäjätilien luonti/poisto, yms.)

- Lisäksi voimme kouluttautua antamaan tukea yrityksellenne räätälöidylle ohjelmistolle/palveluille.


Palvelut toteutetaan sovittujen SLA-aikojen puitteissa, tarvittaessa voimme käyttää asiakkaan omaa tiketointijärjestelmää.


Kysy kiinteähintaisia kuukausiratkaisujamme.